Subscribe:

joi, 2 noiembrie 2017

COLEGUL

Ochii îi straluceau atunci când zâmbea copilareste. Parul lui blond si des era ondulat în inele, iar trupul lui era acela al unui baiat viril cu sex-appeal. Cu toate ca felul lui de a fi, inocent si prietenos, nu era în sine seducator, asta nu ma putea opri sa nu simt ca mi se scoala pula în prezenta lui. La urma urmei, cred ca de vina erau frumosii lui ochi albastri cu care ma cucerise. Venise la sfârsitul semestrului cu o luna în urma ca sa-mi aduca vestea ca urma sa fie noul meu coleg de camera. Am stiut ca o s-o'ncurc cu asta, desi îmi pastrasem secretul ascuns de toata lumea, ca sa nu-mi periclitez viitorul în cariera mea. Mai mergeam ocazional prin parc sau la o piscina cu sauna si asta îmi mentinuse imaginea de asa-zis 'sanatos', caci renuntasem la a face dragoste în favoarea învatatului.

Transferul lui Misu de la Iasi la Universitatea din Bucuresti mi-a schimbat însa viata în rau. Mozolul scurt prin tufisuri nu mai era suficient; ocupatia mea de baza era acum sa-mi fac laba. Camerele noastre erau mici, de tip englezesc, fara sala de studiu separata, cred ca din economie de spatiu. În camera era un pat suprapus, un birou cu doua locuri fata în fata, doua comode si un dulap. Biroul era asezat lânga peretele opus patului, asa ca indiferent la ce parte a lui stateai, aveai tot timpul patul în raza de privire. Pentru ca fusesem primul în camera, alesesem evident patul de sus, iar cel de jos îl lasasem lui Misu. De multe ori când încercam sa învat, el se întorcea de la alergat, îsi scotea hainele transpirate si se baga în pat. Trupul lui parca ma hipnotiza. Gândindu-ma ca poate va fi pentru o mine o dezamagire care ma va vindeca de starea asta de transa, mi-am lasat o data ochii sa priveasca spre el cum statea întins în pat, asa dezbracat.

Parul blond auriu de pe corpul lui era fin si delicat si forma un fel de aura de lumina imperceptibila care-i acoperea pieptul si picioarele. Umezeala de pe piept de pe urma alergarii îi întunecase puful de par blond de pe pectorali, evidentiind doua platouri musculare întinse. Cele doua sfârcuri robuste apareau ca niste munti rozaceei pe aceasta câmpie. În dreptul buricului, aura acea prafuita de par blond începea sa se îndeseasca, iar flocii lui cârliontati ma faceau pur si simplu sa înghit în sec. Pula lui uriasa, perfect proportionata, se odihnea pe unul din picioare. Spre deosebire de alte pule taiate-mprejur, a lui avea aceeasi culoare deschisa, uniforma de la baza pâna la cap. Si ce cap era, avea o forma perfecta de paj si doar cu o singura nuanta mai închisa decât rozul senzual al sfârcurilor. Sub pielea neteda a testicolelor se ghiceau cele doua castane bogate cu crema, gata sa erupa. Îmi închipuiam doar ca netezimea frumoasa a partii frontale a corpului sau era la fel si la spatele si fundul lui, dar nu puteam sa vad asta fara sa-l fi facut sa se întoarca. Începând cu acel moment, fie ca eram treaz ori dormeam nu mai vedeam altceva decât pe el. Dupa o luna de tortura a fanteziilor mele sexuale cu el, dar fara sa ma apropii totusi de el, mi-am dat seama ca pentru mine exista doar o singura alternativa ce avea sens: trebuia sa-l am. Daca nu era gay, s-ar fi mutat în alta parte si ar fi strigat probabil secretul meu catre lume de pe un acoperis. Cei mai multi de la camin m-ar fi crezut pe mine, caci îmi tinusem pula la respect prin campus în ultimii trei ani, iar el era baiatul cel nou venit. Poate ca unii totusi m-ar fi vazut rau, dar la acest punct din viata mea as fi fost în stare sa-mi arat curul în parlament sau la televiziunea nationala doar ca sa-l pot avea pe Misu. În ziua fatala, când l-am vazut ca-si pune prosopul împrejur si se îndreapta spre dus, mi-am facut planul.

În acea noapte, când s-a dus sa se culce, m-am dus si eu sa fac un dus. În afara de faptul ca vroiam sa fiu proaspat când faceam miscarea, doream ca el sa adoarma între timp. Planul meu era sa-i exploatez sculamentul nocturn. Cam toti baietii de vârsta noastra au erectii în somn de mai multe ori pe noapte, deci speram ca asta sa fie o ocazie buna si naturala ca sa încep. Când m-am întors de la dus, el respira încet, iar cearsaful îi acoperea doar pe jumatate un picior. Pula lui aproape ca stralucea, atât era de frumoasa; coaiele îi stateau linistite între picioare, parând parca ca pastreaza doar pentru mine bogatia de crema din ele. As fi vrut ca el sa doarma adânc si sa i se scoale pula singur. N-am avut de asteptat prea mult. Pula a început sa i se umple si sa se ridice încet, centimetru cu centimetru, în sus din pozitia culcata. Înca nu era momentul sa intervin. Vroiam sa fiu sigur ca se obisnuieste în somn cu erectia. Nu dupa mult timp, pula a-nceput sa i se-nmoaie. M-am lasat în genunchi lânga el si i-am simtit mirosul. Aproape atingându-i cu buzele coaiele, începuse sa-mi lase gura apa la mirosul partilor lui ascunse. I-am ridicat cu grija pula aceea superba pâna lânga buzele mele si, tot atât de tandru, am început sa i-o sarut.

Asteptând sa reactioneze la fierbinteala buzelor mele si sa înceapa sa se i scoale, i-am dat cu limba usor pe coroana aceea incandescenta, învaluind-o cu gingasa caldura. I-am luat capul pulii în gura si l-am tinut pâna când a crescut încetisor, apoi l-am scos din gura si m-am apucat sa ling mai jos de-a lungul pulii, acoperind-o cu saliva. Deoarece îmi simteam bataile inimii chiar în fundul gâtului, i-am luat iar pula în gura, tot mai mult si mai mult. Gustul ei era dumnezeiesc si faptul ca aveam pula groasa lui Misu la mine în gura îmi facea capul sa ameteasca si sa tremur. În momentul în care pula i-a crescut mare de tot, abia mai reuseam s-o tin pe toata în gura. Bogatia aceea a colegului meu de camera trebuie sa fi avut cam 20 de cm. Si a mea mi se sculase în toata regula, iesind în afara cu uleiul lucind în vârf. Nu-ndrazneam s-o ating, de teama sa nu explodez peste Misu când dormea.

Reactionând la atentia mea tacuta, coapsele adormite ale lui Misu au început sa raspunda la suptul meu umed. Cum îl sugeam încet în sus si-n jos, soldurile lui se miscau sincronizat cu mine ca si cum m-ar fi futut în fata în acelasi ritm. Avea coaiele prinse putin între picioare, asa ca am bagat palma sub ele si le-am scos deasupra ca sa nu fie strânse în actiune. Fie ca a simtit caldura gurii mele învaluindu-i pula tare ca betonul, fie ca i-a placut palma ce-i tinea castanele cu crema, mintea lui adormita era alertata ca ceva se întâmpla. Si-a dat drumul, trezindu-se, si aproape ca mi-a ciuruit gura cu pulsatiile carnii sale. Am putut sa vad soc, dezgust, surpriza, placere si confuzie pe fata lui în doar câteva secunde. Din fericire pentru mine, placerea a iesit învingatoare. Cel putin avea sa ma lase sa termin!

Pentru ca putea fi, la urma-urmei, o treaba care sa nu se mai fi repetat, ma hotarâsem sa-i fac o muie de neuitat si sa pun în aplicare toate smecheriile ce le stiam. I-am lins capul pulii, concentrându-ma asupra partii supersensibile de la baza lui. L-am coplesit cu multe sarutari si limbi puternice în zona unde este acel "V" la vârful pulii. I-am bagat cât am putut de mult pula în gura, i-am lasat capul pulii sa-mi simta dogoarea din adâncul gâtului. Cu mâinile ma jucam cu coaiele si sfârcurile sale. L-am pupat pe burta în jos, pâna chiar deasupra pulii si pe solduri. M-am ocupat cu grija de crevasa aceea fara par dintre fesele lui musculoase, umezind-o bine sa fie lunecoasa. Cam la faza asta, coapsele lui au început sa se cabreze, i-am pus un deget pe gaura strâmta a curului si el l-a acceptat cu bucurie înauntru.

Când l-am auzit ca geme de placere si i-am simtit în gura pula facându-i-se si mai mare, m-am retras sa vad focul de artificii. Încarcatura lui a fost imensa: a împuscat în sus cu bolta si a aterizat pe pieptul si fata lui. Sarja dupa sarja continua sa zboare, în timp ce eu îl stergeam repede de sperma ce-l acoperea, simtindu-i încordarea ritmica a muschilor pectorali si a grumazului. Coapsele lui împingeau mereu înainte, picioarele tensionându-i-se la fiecare spasm. Degetul meu pe care curul lui îl acceptase era strâns si tras înauntru la fiecare "rafala". I-am simtit fesele puternice închizându-se si tragându-ma parca mai a...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu