Subscribe:

miercuri, 21 februarie 2018

Recviem




Aveam doar 19 ani când mi-am luat contul pe acest site și mi-am postat prima poveste. Au trecut cinci ani de atunci ...

Mai multe povestiri s-au adunat de-a lungul timpului, nu 33, așa cum este indicat de statisticile site-ului, dar numai 20, restul fiind compilații de literatură erotică universală sau duplicate anapodice ale textelor mele.
În partea de sus a celeilalte, am postat aici, în medie, aproximativ patru povestiri pe an; este mai puțin decât mi-aș fi plăcut, este puțin mai mult decât ceea ce le-ar fi plăcut cititorii.


Ce am realizat este mai mult decât mi-am imaginat: sute de prieteni care m-au apreciat, m-au încurajat și i-am hrănit fanteziile și inspirația prin aderarea și sprijinul lor.
Toți le mulțumesc din inimă, fără să nu le fiu niciodată, iar "anatolia" nu ar fi însemnat nimic și nu ar fi "născut"!

Cinci ani frumoși au trecut aici cu tine; Am incercat sa scriu sa va multumesc; Nu am reușit întotdeauna, dar unul nu a fost deloc rău ... eram fericit când ți-a plăcut, am fost trist când am scris prost ...

Acum am intrat într-o nouă fază a vieții mele; Am terminat studiile, am doua licente si un maestru, am gasit un job interesant la o ambasada, sunt insarcinata si o sa fiu mama mai mult de sapte luni! Din aceste motive, voi opri postarea de povești aici pe site. Cel puțin, nu în viitorul apropiat.

Îmi pare rău, îmi va fi dor de tine; evident că te iubesc pe toți și că va fi dificil fără tine, dar promit că voi încerca să revin, literatura erotică va rămâne pentru totdeauna hobby-ul meu.
Voi continua să citesc și să comentez fanteziile tale, dar nu voi mai publica nimic pe site; Sper că mă veți înțelege și că mă veți ierta.
Am încercat să ridice nivelul, standardul acestui site cu riscul de a fi "incomod"; Nu știu dacă am făcut sau nu, dar cel puțin am încercat ...

Mulțumită tuturor fanilor mei; Îmi cer scuze celor care le-au provocat și, nu în ultimul rând, mulțumesc administratorului site-ului pentru că a tolerat toate rahaturile!

Sper că acest post este admis pentru publicare; este mai mult decât un "receptor", este un mesaj bun!
La urma urmei, vrei sau nu vrei, te iubesc pe toți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu