Subscribe:

marți, 20 februarie 2018

Prima oara travestit

Bună, numele meu este Adriana, deoarece sunt tânăr Sunt interesat de haine pentru femei, îmi amintesc când am cercetat hainele mamei mele ... o pereche de chiloți din dantelă albă, după ce arăt mai bine pe dulapul ei, găsesc sutienul care se potriveste, nu a durat mult inainte ca am incercat o pereche de picioare pe picior. Senzația este unică în viață.

Odată cu trecerea timpului, mereu când eram singur acasă, am pus imediat haine de machiaj, machiaj, nu a durat mult până când am început să folosesc un dildo.

Eu încă nu am făcut dragoste ca o femeie, dar vreau să vă spun că prima dată când am ieșit ca o femeie și am fost văzut de alții. Am ales un set de chiloți din dantelă negru din dantelă, stâlpi negri pentru că era iarna, o fustă în genunchi și o cămașă peste care am pus o jachetă de iarnă și o pereche de pantofi feminin asortate.

Știam că o să fiu singură pe o perioadă mai lungă, așa că m-am lăsat să explorez parcul ca pe o fată.

Am ajuns acolo, îmbrăcată ca o doamnă și fără un loc de refugiu, mi-am luat inima în dinți și am încercat să merg așa de feminin ca un picior în fața celuilalt, lovind puțin fundul fără să mă uit exagerat, mișcându-mă de șolduri încercând pentru a da impresia că sunt o anumită femeie în parc.

Am dat peste niște oameni care nu păreau să mă suspecteze, chiar dacă unul dintre ei mi-a spus sărutul, care îmi spune că sunt convingător în spectacolul meu.

Era dificil să mă întorc de acolo, întâlnindu-mă din nou cu totul, dar cu puțină tact am reușit să furi fără atenție,

A fost prima dată când am simțit o femeie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu