Subscribe:

joi, 2 noiembrie 2017

CU PE CINE

Iesisem de curand dintr-o relatie cu un student deabia trecut de 20 de ani.
Ne cunoscusem pe un site de dating si la prima intalnire la un ceai si o cafea , ne-am placut foarte mult reciproc. Au urmat mesaje ce ne-au aprins simturile si ne-au inflacarat imaginatia. A doua intalnire a insemnat si prima noastra partida de sex.
Eu avusem doua experiente anterioare de sex anal pasiv, insa nu foarte reusite. Prima a fost cu un jurist de vreo 55 de ani. Acesta a fost cam grabit si nu am reusit sa ma relaxez suficient, asa ca nu m-am simtit foarte confortabil. A doua a fost cu un programator de vreo 25 de ani. El a fost foarte tandru si rabdator. Nu am avut probleme cand m-a penetrat, chiar daca penisul sau era la fel de gros ca al juristului, insa lungimea penisului sau nu a fost suficienta pentru a ma satisface.
Studentul avusese parte doar de un sex oral. Datele de inceput nu aratau prea bine din punct de vedere al experientei noastre. Tandretea, grija deosebita sa nu imi provoace discomfort, mu-a facut sa fiu foarte relaxat. Faptul ca penisul lui era lung de vreo 15 cm si nu foarte gros, a fost un motiv in plus de relaxare. Inca de la prima penetrare am simtit numai placere cu el. Avea o energie si o pofta nebuna de sex tot timpul. Fiecare intalnire amoroasa se solda cu cel putin trei numere. Ne doream foarte mult amandoi si nu ne mai saturam sa facem sex impreuna. In ultimul timp devenise atat de nerabdator incat ma penetra din picioare cand inca nu apucasem sa-mi scot complet chilotii de pe mine. Nu reuseam sa ma asez pe pat decat dupa ce imi umpluse deja o data fundul cu sperma lui. Imi placea foarte mult sa il sug pana termina in gura mea si apoi il sarutam cu gura plina de sperma. Surprinzator, sperma lui era foarte fluida si dulce la gust.
In timp, ajunsesem sa ne implicam emotional foarte mult in aceasta relatie. El nici nu voia sa auda de o intalnire cu o fata. Am inceput sa imi fac reprosuri pe aceasta tema. Eu eram cu vreo 15 ani mai mare, aveam sotie si un copil pe care il iubeam foarte mult. Imi doream ca sa nu imi privez partenerul de privilegiul de a strange la piept propriul copil. In plus, imi era teama ca nu cumva, fara sa vrea, sa dea in vileag legatura noastra si sa am probleme in familie si la serviciu.
Cu strangere de inima, am decis sa pun capat acestei relatii. I-am explicat motivele pe care le-am avut cand am luat aceasta decizie dar, nu m-a iertat niciodata pentru asta.
Acum ramasesem cumva agatat in amintirile acestei relatii si nu reuseam sa ma desprind definitiv, chiar daca trecusera cateva luni. Am decis ca cel mai bun leac, in stare sa destrame vraja acelei relatii, ar fi o partida de sex cu un alt partener. In aceasta dimineata, venisem ferm hotarat la birou sa imi caut un partener pentru o partida de sex. Dupa ce mi-am baut cafeaua si am citit corespondenta, am rugat secretara sa nu ma deranjeze, daca nu este ceva foarte urgent, pentru ca am ceva important de facut. Era intr-adevat foarte important pentru mine! Am accesat site-ul meu preferat, pe care nu il parasisem complet nici in timpul ultimului an, cat am fos implicat in aceasta relatie. Erau cativa cunoscuti online printre care si Liviu, o mai veche cunostinta.
Cu Liviu m-am cunoscut pe site inainte de a-l cunoaste pe studentul meu, insa acesta din urma a fost mai rapid. Cand am facut un schimb de poze, am avut surpiza sa aflam ca ne cunoscusem anterior fara sa stim nimic unul despre altul.
Era in timpul unei petreceri organizata de o familie prietena cu ocazia aniversarii a 10 ani de casatorie. Cei doi erau medici, iar ea fusese colega de liceu cu sotia mea. Nu cunosteam foarte multa lume, nu aveam nici subiecte comune de discutie, asa ca ma cam plictiseam. Pe Liviu l-am observat la un moment dat cand ceva alb in dreptul slitului pantolinilor sai mi-a atras atentia. M-am uitat mai atent si mi-am dat seama ca i se vedeau chilotii prin slitul descheiat si umflat de o erectie, dupa cate mi-am dat seama. M-am uitat spre fata lui si zambind sagalnic, i-am facut un semn cu ochii aratand spre slitul pantalonilor. El mi-a zabit tot sagalnic, a inclinat din cap si a dat usor din umeri in semn de “asta este, ce pot sa fac?”. Mi-am dat seama ca nu inteles mesajul si i-am aratat cu mainile sa-si inchida fermoarul. Atunci a realizat de fapt situatia, mi-a multumit prin inclinarea capului si a tras repede fermoarul.
Cand ne-am vazut pe site si ne-am recunoscut, mi-a povestit ca chiar eu eram cauza acelei erectii. Nu isi putuse lua ochii de la fundul meu de ceva vreme, iar cand m-am aplecat sa ridic ceva de jos, fundul meu se vedea foarte bine profilat prin pantalonii intinsi. Tricoul mi s-a ridicat putin si a lasat sa se vada o parte din chiloti. Acest amanunt l-a facut sa isi imagineze ca m-ar lasa fara ei si apoi si-ar strecura penisul intre fesele mele bombate. Rezultatul l-am vazut prin pantalonii lui.
Mi-a spus ca isi doreste foarte mult sa avem o relatie impreuna. Eu i-am explicat ca in acel moment eram implicat intr-o alta relatie si ca nu puteam da curs invitatiei sale. Mi-a spus ca este un tip rabdator si, atunci cand eu voi decide, vom putea face asta. Aflasem despre el ca era casataorit. Si el si sotia lui erau medici. Sotia sa lucra de cativa ani in Franta si venea acasa doar de 2-3 ori pe an. La un moment dat, am acceptat o invitatie la o cafea la el acasa fara alte implicatii. Am vorbit mai multe despre noi. Am descoperit ca avem mai multe preferinte comune in ceea ce priveste sexul cu un alt barbat. Printre ele era si faptul ca ne placea foarte mult sa o facem fara protectie pentru a simti mult mai bine orice detaliu al actului.
Cat timp treceam in revista pe cei online pe site, am primit un mesaj pe chat de la Liviu:
- Salut! Ce faci frumuselule, nu te-am mai vazut de ceva vreme pe aici? Tot cu tinerelul acela esti?
- Salut barbate! Nu, nu mai sunt cu el de cateva luni.
- Si de ce nu ai spus nimic pana acum? Ti-am spus doar ca imi doresc foarte mlt sa te am.
- Am fost destul de ocupat in ultima vreme si nu am avut timp de escapade, am mintit eu.
- Si acum esti la fel de ocupat?
- Sunt destul de ocupat si acum, atunci cand lipsesc o jumatate de ora deja este prea mult.
- M-as multumi si cu o intalnire scurta.
- Ca sa lipsesc o jumatate de ora, inseamna ca nu ne-ar ramane la dispozitie decat vreo 15 minute. Cam putin, nu?
- Astept de foarte multa vreme momentul asta si m-as multumi si cu atat, pentru inceput. Deja ma simt excitat la gandul ca as putea sa te intalnesc. Ce zici, te repezi pana la mine?
- Acum?
- De ce nu? Hai, vino te rog!
- Nu stiu ce sa zic.
- Te rog!
- Bine, m-ai convins. Ma urc in masina si in cateva minute sunt la tine. Ai ramas in acelasi bloc?
- Desigur.
- Ne vedem.
Mi-am luat cheile de la masina si am iesit. I-am spus secretarei ca lipsesc cel mult o jumatate de ora. M-am urcat in masina si am demarat. Toata aceasta situatie derulata in scurt timp si gandul la ce urma ma excitasera destul de mult si eram plin de dorinta. Am parcat in fata blocului si am urcat grabit pana la usa apartamentului. Liviu mi-a deschis fara sa mai astepte sunetul soneriei. Ma astepta imbracat intr-un halat subtire bleumarin prin care se profila o mica cocoasa in fata. A inchis usa, m-a imbratisat si m-a sarutat cu patos. M-a invitat in living. Mi-am scos pantofii si am intrat.
- Daca ai sti cat sunt de excitat si cat de mult te doresc!
- Sa stii ca si eu sunt foarte excitat de invitatia asta atat de nesteptata.
- Nu avem prea mult timp la dispozitie. Vom trece peste partea de preludiu si mai bine nu te dezbaraci ca sa nu pierdem timpul. De acord?
- Da!
- Descheie-ti pantalonii si asaza-te in genunchi pe fotoliu. Pe cel cu prosopul, ca sa nu patam stofa.
- Mi-am deschis slitul si m-am asezat asa cum mi-a spus Liviu in genunchi si m-am sprijinit cu mainile pe bratele fotoliului. El mi-a lasat panatalonii si chilotii in vine. Mi-a ridicat tricoul si apoi m-a sarutat pe ambele fese.
- Ah, ce frumusete de fundulet ai?
Am simtit apoi raceala gelului pe care mi la turnat intre fese si apoi mi l-a introdus in fund cu un deget. Cand am vazut halatul sau aterizand langa fotoliu, m-au cuprins niste emotii de nedescris.
- Sper ca ma ierti dar, nu am timp sa te pregatesc prea mult!
Imediat am simtit caldura glandului pozitionat la intrare in fundul meu si apoi a inceput sa ma penetreze incet. Pe masura ce glandul avansa, anusul meu era din ce in ce mai fortat. Simteam ca incepe sa-mi ia foc. Am realizat atunci ca penisul ce urma sa ma penetreze avea dimensiuni considerabile. Am trans puternic aer in piept, m-am prins cu mainile de stofa fotoliului si am asteptat cat de relaxat am putut penetrarea completa. Am simtit apoi cum glandul penisului sau a trecut granita sfincterului anusului meu si a continuat sovailenic sa-si faca loc in rectul meu. Abdomenul mi-se umplea din ce in ce mai mult pana cand am simtit in sfarsit cum abdomenul lui Liviu s-a lipit de fesele mele si s-a oprit. Am inceput s-a respir profund pentru a-mi calma emotiile. Nu simtisem nicodata senzatia aceasta data de un penis de aceasta marime. Liviu m-a intrebat daca totul este O.K. si daca putem continua. Din cauza...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu