Subscribe:

joi, 2 noiembrie 2017

VORBE

Dupa atatea cautari pe toate site-urile, am dat de Sergiu.M-a abordat direct ,fara binecunoscutele,,ce faci?,, ori ,,sal,,!Direct:
-Tarfa mica, iti place sa fii suspusa?
I-am raspuns da, fara sa stau pe ganduri si deja simteam cum imi fierbe sangele in vene.
-Bun…imi zise el.Uite cum sta treaba,nu halesc discutiile lungi si labarii…asa ca spune repede,vrei sa ne vedem ?…am loc.
I-am raspuns pozitiv si doar peste 2 ore(timp in care am facut un dus si o clisma) iata-ma pe drum spre misteriosul Sergiu cel direct.In tot acest timp imi imagineam fel si fel de scenarii, care mai de care porcoase si speram sa nu fie iar o intalnire ratata.Aveam o erectie de puteam sa o folosesc pe post de schimbator de viteze.Ajuns la destinatie, am parcat masina si l-am sunat.Nu mi-a raspuns si deja simteam un nod in gat.Dupa nici 15 secunde m-a sunat el!
-Scuze…eram la baie.Ai ajuns? Da..ii raspuns eu cu o voce gatuita.
-Ok ,uite cladirea bej de langa petrom, interfon 106, si urci la etajul 1 , apartament 6.
Zis si facut.Am ajuns in fata cladirii si am sunat la interfon.Usa sa deschis imediat si m-am indreptat spre scarile in jur de spirala.Era bezna si doar un bec galbui la capatul scarii, incerca sa patrunda intunericul, fara success insa.Am urcat scarile cu repeziciune si eram deja la etajul 1 , cand am observant ca numarul 6 era in capatul holului si parea ca avea un fel de anticamera in fata intrarii in apartament! Am sunat ...dar de raspuns nu mi-a raspuns nimeni.In schimb a sunat telefonul..era Sergiu.
-Intra ..e deschis.Si dupa ce intrii(a continuat el) vreau sa te dezbragi complet si sa pui hainele si tot ce ai la tine, in cutia de carton din dreapta ta. Am impins usa din lemn, care s-a deschis cu un scartatit apasator.Intradevar , era un hol mic ,cu un cuier pe partea stanga , unde erau mai multe perechi de pantofi si o cateva haine agatate.In partea mea dreapta era o cutie mare de carton.Am inceput sa ma dezbrac si mi-am dat seama ca tremuram.Ma simteam privit, ma simteam fara putere si fara control.Dupa ce m-am dezbracat, s-a deschis si usa din fata mea, aparand Sergiu.Un tip inalt cu tatuaje pe maini , pantaloni de piele si un maieu alb , care lasa sa se vada parul de pe piept.In picioare avea o pereche de bocanci de armata ,iar in mana o zgarda cu tinte si m-am gandit imediat ca trebuie sa fie pentru mine.
-Bine ai venit curva!In genunchi imediat si sa nu iti mai vad lindicul ala sculat ca te spintec.
M-am asezat in genunchi cu rapiditate.Vocea lui ma domina intr-un mod care ma facea sa ma simt incomfortabil, dar excitat.Mi-a pus zgarda de gat, de care era atasat un lant.
-Esti a mea tarfa ,de acum imi apartii!
Si da sa se indrepte spre interiorul apartamentului tragandu-ma cu putere de lant.Am intrat in casa.Obscura si cu mobile veche , se auzea in surdina o muzica clasica .Parchetul era rece, iar eu mergeam in patru labe in urma pasilor lui Sergiu, care rasunau in ecoul holului.
-Hai intra aici!
Ajunsesem in camera de oaspeti, presupun.
-Bun…am ceva sa iti spun si vreau sa ma asculti cu atentie! Eu dau ordine si tu te supui.Nu vrei ori te impotrivesti, te bat si tot faci ceea ce iti poruncesc.Nu vorbesti neintrebat si sub nici o forma nu ai voie sa te atingi!Nu ma joc.Ai inteles?
Si mana lui ma apuca de par facandu-ma sa imi ridic fata si sa il privesc direct in ochi.
-Am inteles…stapane.
-Bravo tarfa mica.
Imi da drumul la par si pune capatul zgardei pe un scaun.
-Sa nu te misti, ca te pleznesc!Ai inteles?
-Am inteles stapane.
A facut cativa pasi si a inceput sa isi dea pantaloni jos.Nu avea chiloti pe el…lasand la iveala o minunatie de pula cu un cap mare ca o ciuperca.Era groasa si destul de lunga, fara par pubian.Dupa ce si-a dat jos pantalonii, a luat bocancii de armata inapoi in picioare si s-a indreptat spre mine.Imi era frig si frica, amestecata cu o excitare neobinuita, de care nu mai avusesem parte niciodata.
-Ia sa vedem cum o iei in gurita, tarfa!
Statea in fata mea cu mainile in sold si cu pula sculata , indreptata amenintator spre mine.Am dat sa o apuc cu mana si m-am trezit cu o palma peste fata.
-Am zis sa o iei in gura , nu sa pui mana pe ea.Mainile la spate!Si hai mai repede, ca imi pierd rabdarea!
Mi-am apropiat gura de pula lui si am luat-o in gura.Simteam cum imi forteaza maxilarul.Era carnoasa si mirosea bine..bine de tot!L-am supt asa pentru cateva secunde , dupa care m-a luat cu o mana de par si cu alta de barbie.
-Nu te mai misca!...si a inceput sa imi foreze gura , cu un ritm sacadat si puternic.Gafaia iar eu simteam ca ma inec si ca nu mai pot respira.Mi-o baga adanc pana in gat, lovindu-ma cu abdomenul in nas.
-Ah ce tarfa buna de pula esti..o sa iti rup pizda!In genunchi pleci de aici…te rup, scrasnea printre dinti!
Deodata sa oprit si ma luat de zgarda .
-Treci la futut..si ma impins pe canapea rece din piele.Ma asezat pe marginea ovala din capatul canapelei ,cu curul la el.Stateam ca pe o sa , cu gaoaza spre el.Mi-a impins umerii in fata cu mainile si ma tras de solduri inspre inapoi.Mi-a ordonat sa imi pun palmele la spate si sa nu scot un sunet.Imi era teama de pula lui si totodata il vroiam in mine.Am auzit cum desface un capac si am simtit gelul rece de pe degetele lui, masandu-mi gaura curului.A introdus un deget plin de gel .Ma innebunea cum il rotea in gaura mea ,facandu-ma sa gem.
-Gata..ca nu am timp sa stau iti pregatesc pizda.Trebuie sa simti ca te fut nu? 
-Da stapane, am raspuns eu instantaneu.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu