Subscribe:

luni, 19 februarie 2018

Tatal meu beat

Buna ziua, ma numesc Aris Am 23 de ani si vreau sa va spun cum am venit sa-l suge pe tatal meu si numai pe el
Suntem dintr-un sat nu departe de Constanta
Am locuit cu tatăl meu de câțiva ani, pentru că mama mea va lucra în Spania
Îmi amintesc bine, a fost într-o sâmbătă seara și doamna care vinde la barul din sat mă cheamă să vin și să-l iau pe tatăl meu acasă pentru că e foarte beat și nu poate sta în picioare ...; spus și făcut.
Mă îmbrac și mă duc la barul din sat, după o anumită certăreală și opoziție din partea tatălui meu, îl duc în cele din urmă să se întoarcă acasă
Deși nu trăim foarte departe de bar, tatăl meu fiind foarte bețiv a avut nevoie de ajutor pentru a se deplasa
M-am întors acasă, stau pe canapea și încerc să-l dezbrac, ca să poată dormi
Îmi scot jacheta, bluza pe care o are în partea de jos, pantofii de pe picioare își duc pantalonii și stau doar în chiloți
Am avut deja un frig
I-am văzut pantalonii nefolositori și m-am întrebat ce fel de pula mea are.
Odată ce aud:
-Aris, ajută-mă să merg la baie să mă întrebi ... tatăl meu a spus; Îl ajut imediat să se ridice de pe canapea și să-l ducă la baie
Cu o mână care mă ținea și cu cealaltă scoatem pula, o minune de 17, 18 cm carne în starea puricii
Am fost deja foarte emoționat și lasă-mă să plec
Răchiul tatălui meu în toate părțile numai în direcția toaletei nu,
- ați fost mai atenți, ați mers doar pe jos ...!
Văzând că nu reacționează, i-am luat pula în mână și m-am îndreptat către Wc
Nu puteam să cred, ținusem tatăl meu în mână
După ce am terminat rahatul, am scutura pula de câteva ori și încerc să-l deranjez ușor, dând semne pentru a-l întări

Îi aduc pe tatăl meu pe canapea și îl ajută să se întindă
Văd că mănânc pula
- Aris, ia-o în gură, a spus tatăl meu spre surpriza mea
- Ai un tata pe care l-ai primit, cum pot face asta?
îl pune în gură și îmi pune mâna pe cap și mă strânge cu gura la pula lui
Nu puteam să cred, am avut pula de pula mea în gură ... a fost un fel de fiori
Pula lui a fost deja făcută în gura mea,
Îl sugem câteva minute după care am auzit din nou vocea tatălui meu
- dezbraca-te si pune-te cu fundul in pula mea
M-am dezbrăcat pe foc automat, am semănat saliva pe fundul meu, ca să-mi fac monstru-ul pula mea și am ajuns ușor în pula lui
A început să mă păcălească mai repede și mai adânc câteva minute după care am simțit un sentiment cald și plăcut
A fost sperma tatălui meu în fundul meu
Era o lună nedescrisă

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu